Förenkla era reklamationer
En strukturerad och effektiv plattform för att smidigt hantera och lösa kundreklamationer
Reklamationsportalen är ett tillägg till Pyramids Reklamationsmodul.
Kunden kan genom webbportalen enkelt registrera sitt reklamationsärende, fylla i önskad åtgärd och bifoga bilder direkt från mobiltelefonen eller datorn. Ärendet går direkt från portalen till Reklamationsrutinen i Pyramidsystemet så att kundservice direkt kan plocka upp ärendet och besluta och meddela åtgärd.
Förbättra kundrelationer
Genom att ge kunderna en enkel och tydlig kanal för att rapportera problem, visar företaget att man tar deras feedback på allvar, vilket kan stärka relationerna.
Spara tid och resurser
Automatiserade funktioner och strukturerad dokumentation minskar manuell arbetsbelastning och frigör resurser för att fokusera på lösningar.
Öka transparensen
Ger både kunden och företaget översikt och transparens över reklamationsärendet och dess status.

Kontakta oss så berättar vi mer